Mixi Caravaning


     

  Prva stran  
  V akciji  
    FENDT CARAVAN  
    VALVASOR  
    WINGAMM  
    MOBILVETTA  
    ELNAGH  
    AUTOHOME strešni šotori  
    Reimo VAN-CONCEPT  
    Šotori za prikolice in avtodome  
    Izvlečne tende/markize  
    KAMP OPREMA  
    Kamping pohištvo  
    Žari, kuhalniki in oprema  
    Kuhinja in gospodinjstvo  
    Pohodništvo/backpacking  
    Outdoor oblačila  
    Kolesarska oprema  
    Paviljoni, senčniki, vetrobrani, igrače  
    Oprema za prikolice  
    Oprema za avtodome  
    Oprema za predelave  
    Zaščitni sistemi/varnost  
    TV/multimedia/navigacija  
    Udobje med vožnjo  
    Nosilci za kolesa,oprema..  
    Okna in oprema  
    Sedeži/klopi/varnost.pasovi  
    Voda/sanitarije  
    Plinska tehnika  
    Hladilna tehnika  
    Ogrevalna tehnika  
    Elektrika  
    Impregnacija & čistila  
    Potovalna knjigarna  
    TechnoLine vremenske postaje...  

Ali pozimi potujete z avtodomom, kamperjem ali prikolico?
0
da
ne

MIXILAB
Pogoji poslovanja
Zastopstvo
Fendt
Mobilvetta
Elnagh
Wingamm
Autohome
Outwell
Reimo
Thetford
Frankana
Dukdalf
Robens
Vango
Relags
Telair
Herzog
Vitrifrigo
Ortlieb
Peruzzo
Sawiko
Eureka
AL-KO
BRANO
CMP
Thitronik
RKreich
Easy Camp
Camp4
Carbest
Prodaja
Fiamma
Weaco
Dometic
GOK
SMEV
Karpos
HABA
Omnistor
Truma
Wesfield
Coleman
Primus
Brunner
FAWO
Alphatronics

Poštni spisek
Vpišite vaš e-mail:

Fiamma Carry Bike
 

 
Vaša košarica je trenutno prazna.



Pozdravljeni! Ste nov uporabnik?
Prijava olajša uporabo trgovine.

Trgovina


Pogoji

O nas

Info

Cenik

Servis

MixiLab

Nahajate se v: Mixi Caravaning

    Na začetno stran   Izbran je slovenski jezik   Select English language   

 
Nakupovanje
   Datum: 6.3.2012 Natisni   



Nakupovanje v spletni trgovini www.mixi-caravaning.si je zelo enostavno ter varno

Kako dodam artikel v nakupovalno košarico?

Željen izdelek, ki ga želite naročiti enostavno s klikom na gumb "Dodaj v košaro" dodate v košaro in pokaže se Vam vsebina košarice.
 V kolikor želite nadaljavati z nakupovanjem in v nakupovalno košarico dodati še kakšen artikel kliknite "Nazaj v katalog" kjer lahko po istem postopku dodate v košarico še kakšen artikel.

Vsakemu artiklu v nakupovalni košarici lahko pred nakupom spremenite količino ali ga iz nakupovalne košarice odstranite.

Gumb dodaj v košaro: Gumb dodaj v košaro


Kako nadaljujem nakup?

Ko imate v košarici vse artikle ki jih želite kliknite gumb "Na blagajno".
Tukaj nato izberete način plačila. Plačate lahko z:

-nakazilom  Nakazilo lahko izvršite šele ko dobite potrditev naročila na Vaš e-mail. Nakažete lahko preko spleta (Link, Klik, ProKlik...) ali z nakazilom preko položnice, zaželjeno je tudi, da nam pošljete potrdilo o plačilu (faks ali e-mail).

-gotovino ob dostavi V tem primeru plačate 6,9€ poštnine.

-možnost tudi dostave na Hrvaško po dogovoru na tel.: 040/410-444. Poštnina se obračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Več o načinih plačila si lahko preberete na tukaj.


Kje izberem način dostave in naslov za dostavo?

Ko ste izbrali željeni način plačila kliknete na gumb "Naprej (izbira dostave)"
V kolikor želite drugačen naslov za dostavo, kot ste ga navedli pri prijavi ga lahko dodate s klikom na "Dodaj naslov" v levem spodnjem delu ekrana.

Pri načinu dostave pa lahko izberete
-Redno dostavo (dostava naslednji dan po naročilu, vkolikor je bilo oddano do 15 ure in da je blago na zalogi)
-Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini v Žireh.

V kolikor imate pri naročilu še kakšne dodatne opombe in navodila jih lahko vpišete v polje za opombe.


Kje lahko vidim povzetek nakupa in kako dokončam nakup?

Ko ste si izbrali naslov in pa način dostave kliknite na gumb "Naprej (povzetek nakupa)"  Tu pregledate ali so vsi podatki pravilni ter dokončate nakup s klikom na gumb "Dokončaj nakup"


Kako vem, da ste naročilo uspešno prejeli?

V kratkem času nato dobite na Vaš e-mail potrdilo da je bilo Vaše naročilo uspešno oddano.
Ko bo nabavna služba sprejela vaše naročilo, Vam bodo poslali e-mail, da je bilo Vaše naročilo sprejeto.


Kje lahko spremljam status mojega naročila?

Za pregled statusa Vašega naročila morate biti prijavljeni v spletno trgovino. Status lahko spremljate v Mojem profilu v zavihku Moji nakupi. Vedno ko se Vašemu naročilu spremeni status prejmete tudi obvestilo na e-mail.

Možni statusi naročila so:
-naročilo v čakalni vrsti: Takoj ko oddate naročilo, se le-to shrani v čakalno vrsto, kjer čaka, da ga v obdelavo sprejme referent naše spletne trgovine.
-naročilo sprejeto: Referent preverja ali so naročeni artikli na zalogi, kako je z dobavljivostjo, preverja verodostojnost naročila ter ostale podrobnosti v zvezi z naročilom.
-naročilo potrjeno:Ko je naročilo potrjeno dobite na e-mail tudi obvestilo kdaj bo blago predvidoma pri Vas.
-naročilo zavrnjeno: Naročeni artikli na žalost niso več dobavljivi zato je naročilo zavrnjeno.
-blago pripravljeno za prevzem: V kolikor ste izbral način dobave osebni dvig to pomeni, da je blago pripravljeno za Vas in Vas čaka v naši trgovini v Žireh
-blago je odpremljeno: Naročeni artikli so bili predani kurirski službi. Datum dobave pa prejmete tudi na Vaš e-mail.


Kako vem kdaj bom naročeno blago prejel?

Ko je blago odpremljeno Vam pošljemo e-mail z datumom prejema pošiljke, tako da točno veste kdaj lahko naročeno blago pričakujete.


Oddal sem naročilo. Ali ga lahko prekličem?

V kolikor želite naročilo preklicati nas morate v najkrajšem možnem času poklicati na telefon 05/997 42 69 ali na 040/410-444!


Kako izdelek vrnem oziroma pošljem v garancijo?

V primeru, da z nakupom kateregakoli blaga niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete v roku 30 dni od datuma prevzema. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga na e-mail naslov caravaning@mixilab.tv ali po pošti. Blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno in zapakirano v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa.
Vrnete ga lahko osebno ali po pošti (na lastne stroške) v 15 dneh po pisni reklamaciji. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Blago Vam lahko zamenjamo ali vam vrnemo denar najkasneje v 15 dneh od prejema pisne reklamacije. Zamenjava blaga za enako blago ni možno, razen če gre za blago z napako.


Vračilo blaga je možno tudi osebno v naši trgovini v Žireh, lahko pa se odločite za vračilo po pošti na stroške podjetja M Caravaning d.o.o., kar je možno le po predhodnem dogovoru, da M Caravaning d.o.o naroči dvig oziroma odpremo pošiljke od kupca. V nasprotnem primeru se vrnjeno blago ne sprejme oziroma ne plača stroškov dostave. Za dogovor o vračilu blaga pokličite na telefon 05/997-42-69.

Priporočilo: Pri odpiranju nove embalaže bodite pazljivi da je ne poškodujete in je tudi ne zavrzite stran, saj boste le v tem primeru lahko  vrnili  oz. reklamirali izdelek.

 
Druge novice

Nove uredbe o varnosti osebnih podatkov (24.5.2018)
Varnost (6.3.2012)
Nakupovanje (6.3.2012)
Registracija ter prijava (6.3.2012)





Nazaj na prvo stran


© 2001-2018 - Vse pravice pridržane.
Razvoj in izvedba: Domenca d.o.o.